poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Zmiana

Witam wszystkich,kto czyta:))
Wiecie chyba sami, że nie robi się czegoś bez zaciekawienia.Tak samo jest i z blogiem.Raniej czy póżniej zaczyna to się po troszeczke nudzić i zaczynasz szukać coś innego..
Teraz mnie zaciekawiła kreskówka Bakugan:Mechtanium Surge(Bakugan:Świat Mechtoganów).Chyba większość pomyśli, że skończam z tym blogiem i idę do innego..Ale to nie tak!!Nadal będę pisała tego bloga, tylko będę dodawała niektóre ,,odcinki'' kreskówki Bakugan,abyście mogli i z nią zapoznać.Dużych zmian nie będzie, po prostu będzie o wiele ciekawiej:))
Wszytkich postaci Bakugan dodawać nie będę, tylko swoje ulubione,czyli
Shun,Ace i jasne moja ulubiona para: Anubias i Sellon..(Może jeszcze kogoś,pomyśle)
Kiedy następny rozdział??No może 2 września..

P.S na konto ,,Help''.Jeżeli ktoś ma zamiar, zapraszam.XDD

5 komentarzy:

  1. co prawdan nigdy w życiu nie oglądałam Bakugan ,ale będę czytać twojego bloga gdyż lubię czytać o czymś czego kompletnie nie znam . :D za tem czekam na pierwszy rozdział o Bakuganach ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, że w 1 rozdziale oni będą, ale nie zapomnijmy także i o GF..XDX

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł :)
    czekam na rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, naprawdę świetny blog. Ostatnio zaczęłam czytać, i mam nadzieję, że niedługo będą nowe rozdziały. Oprócz tego też zaczęłam pisać bloga. Jeśli ktoś chce poczytać to jest link: http://micro-ice-diary.blogspot.com/
    Z góry dziękuję i mam nadzieję, że się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń